درج آگهی

باشگاه بوکس در شیراز

باشگاه بوکس در شیراز

لیست بهترین باشگاه های بوکس شیراز به همراه آدرس و تلفن تماس را در جدول زیر میبینید.

لیست باشگاه های بوکس در شیراز

 

ردیفنام باشگاهآدرس باشگاه های بوکس در شیرازشماره تماس
1باشگاه ورزشی جهاد کشاورزیشیراز ، اول خیابان باغ ارم، سازمان جهاد کشاورزی32297252
2باشگاه صارمیشیراز ، خیابان فرزدقی، پشت باغ جنت 38220420
3باشگاه علویشیراز ، فلکه گاز، ساختمان امین32270608
4باشگاه لالهشیراز ، خیابان تحویلی، 16متری تحویلی، پلاک اول 38202144
5باشگاه ستارگان ایرانشیراز ، شهرک گلستان، خیابان آفاق، خیابان گل ناز 36223301
6باشگاه خلیلیشیراز ، شهر جدید صدرا، چهارراه زندیه، بعد از پاسگاه، اولین بریدگی09171110538
7مدرسه بوکس عبائیانشیراز ، چهارراه مشیر، به طرف سه راه نمازی ، جنب مسجد آقا احمد09173069036
8باشگاه نصرشیراز ، فلکه گاز، ساختمان امین32299429
9مجموعه ورزشی بهاران گلستانشیراز ، شهرک گلستان، بلوارغدیرشمالی، انتهای خیابان گل سرخ جنب باشگاه ستارگان و دانشگاه علمی کاربردی09179169150
10باشگاه تخصصی بوکس غریبشیراز، بلوار زند، حدفاصل خیام و انوری، پاساژ فرجادیان، طبقه دوم09174138957

بهترین باشگاه بوکس در شیراز

 سایت شیراز 118 با معرفی بهترین باشگاه های بوکس شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین باشگاه بوکس را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و باشگاه مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.

باشگاه های بوکس خوب در شیراز

اگر به دنبال بهترین باشگاه شیراز می گردید، اگر در انتخاب باشگاه بوکس خوب شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که شیراز 118 به عنوان مرجع معرفی باشگاه های بوکس شهر شیراز لیست کاملی از باشگاه های بوکس را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل باشگاه مورد نظر بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به باشگاه مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از باشگاه های بوکس معتبر شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت شیراز 118 مشاهده کرده و باشگاه بوکس مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

اگر باشگاه بوکس مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام باشگاه بوکس شیراز مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت شیراز 118 تمامی اطلاعات باشگاه شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، شرح کامل خدمات باشگاه مورد نظر خود را مشاهده کرده و با اطلاعات کافی به آنها مراجعه فرمایید.

باشگاه بوکس خوب در شیراز

تعداد زیادی از باشگاه های بوکس شیراز ، از صفحه اختصاصی در سایت شیراز 118 برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip  باشگاه ها در سایت شیراز 118 ، به مردم کمک می کند که  اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از باشگاه بوکس خاص یا یک باشگاه بوکس معتبر در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت شیراز 118 به سادگی به لیست خدمات و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط باشگاه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات مرتبط با باشگاه بوکس چیست؟

بوکس، مشت ‌زنی یا باکسینگ (به انگلیسی: Boxing، /bɑː k.sɪŋˈ/) یکی از رشته‌های ورزش رزمی است که در آن دو نفر با ضربات مشت در دو نوع آماتور و حرفه ای، با یکدیگر مبارزه می‌کنند. بوکس تاریخچه‌ای طولانی در کشور یونان دارد. البته بوکس مدرن در واقع از کشور آمریکا سرچشمه می‌گیرد و یکی از قویترین و کارامدترین رشته‌های رزمی است.در حال حاضر بوکس به‌عنوان کشنده ترین و قویترین هنر رزمی در جهان به شمار میرود.مسابقات این ورزش معمولا با ناک اوت به پایان میرسد و به‌ همین دلیل مسابقات آن از خشونت بسیار بالایی برخوردار است. بوکس یکی از مفیدترین ورزش های رزمی جهان برای سلامتی به شمار میرود. هنرآموزان این رشته برای حرفه ای شدن لازم است تمرینات روحی و استقامتی زیادی داشته باشند.

فواید ورزش بوکس شیراز

  • رشد عضلات
  • چربی سوزی
  • کاهش استرس
  • کارکرد بهتر قلب
  • کارکرد بهتر ریه

چگونه بصورت اصولی ورزش بوکس را شروع کنیم؟

هنگامی که تصمیم به یادگیری ورزش بوکس می کنید ابتدا باید درباره باشگاه و مربی تحقیق کنید و بهترین باشگاه بوکس در شیراز و بهترین مربی بوکس در شیراز را پیدا کنید بعد از ثبت نام در باشگاه مورد نظر باید تمامی تمرینات را همراه با رژیم غذایی زیر نظر مربی انجام دهید معمولا تمرین ها از سطح پایین و مناسب افراد مبتدی آغاز می شوند تا بعد از گذشت مدتی به تمرینات حرفه ای برسید.

 

باشگاه بوکس شیراز - بوکس شیراز - خانه بوکس شیراز - کیک بوکسینگ شیراز - کیک بوکسینگ بانوان شیراز - بوکس بانوان شیراز - باشگاه رزمی شیراز - لیست باشگاه های بوکس در شیراز - بهترین مربی بوکس در شیراز

آخرین رویداد ها و اخبار شیراز

مشاهده همه